joi, 4 octombrie 2012

Cum scap de ele?

Ei bine, pe cale naturala nu se poate insa e posibil  doar cu ajutorul unei operatii numite vitrectomie.

Operatia constă în îndepărtarea corpului vitros şi înlocuirea sa cu un gel sintetic, însă riscurile sunt foarte mari (mergând până la orbire) aşa că operaţia nu e recomandată decât în cazurile extrem de grave. Ar mai exista un tratament cu laser, însă laserul nu face decât să “spargă” fragmentele existente în altele mai mici, mai uşor de ignorat. În plus, metoda aceasta este destul de nouă – în consecinţă foarte costisitoare – şi momentan nu se practică decât în foarte puţine locuri din lume.

Singura chestie viabilă ar fi, aşadar, prevenţia. Un pas ar fi o dietă sănătoasă, fără carenţe de zinc sau cupru, care să menţină sănătatea vaselor de sânge, prevenind astfel microhemoragii la nivelul retinei.
Căci proteinele oricum se dezintegrează.

La vremea cand mie imi aparuse citeam diferite bloguri si era un tip cu stare financiara buna.
Imi aduc aminte ca povestea ca a fost la operatie in Belgia. Totul a decurs bine, etc.

Daca vreti parerea mea operatia pentru mine e un moft. De ce sa ma operez cand pot sa le inving si altfel?

Va invit sa cititi si cum am scapat eu de ele.

Referitor la operatie mai multe detalii va poate da un doctor oftalmolog insa va invit sa vizionati link-urile cu filme din josul paginii.

Un comentariu:

  1. folositi preventiv macuofta care contine luteina,zinc,cupru ulei de peste un supliment alimentar care protejaja vederea.

    RăspundețiȘtergere